úterý 6. září 2011

Sbírka brýlí pro Indii - jak dopadla?

Děkujeme všem, kdo organizovali a přispívali do sbírky brýlí pro Indii. Dovezli jsme celých 20 kilogramů (jedna taška zůstala do další várky - váhové limity v letadlech jsou hold neúprosné) :-).

Z brýlí měly děti i dospělí převelikou radost. Brýlě jsou ve Vrindávanu velmi žádanou zdravotní pomůckou, neb je velmi často kradou opice dožadující se výměnou za ně nějakého pamlsku. Ty ovšem chudí po ruce většinou nemívají a tak jim nezvývá, než bezmocně přihlížet, jak jejich drahocenné brýle rozkousává naštvaná opice.









6 komentářů:

  1. Tahle sbírka mi bohužel unikla... mám doma brýlí za pár let. Ale nevadí, že je tam rozdíl mezi skly až 1 dioptrie? Každý Ind si potom vybere konkrétní brýle podle potřeby?
    Bude další sbírka?

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nevadí, Indové si buď vyberou konkrétní brýle, nebo si do nich nechají udělat jiná skla :-) Další várku povezeme zase na podzim, takže určitě můžete své kousky přidat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úlovky nádherné, doufám, že tam bude zase něco pro nás dámy s větším hrudníkem :-)))
    A z předání brýlí mám radost, ještě se mi nějaké válí doma a kolegové mi je taktéž stále nosí, takže určitě zase nějaké posbírám a donesu do Gangy :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. taky mi to nějak uniklo, myslela jsem, že jsou jenom charitativní sárí, mám doma pár kousků, kterými jsem mohla přispět...

    OdpovědětVymazat
  5. Můžete i teď, brýle můžeme do Indie odvézt kdykoliv :-)

    OdpovědětVymazat