neděle 8. ledna 2012

Báseň sáríholická

Autor: Hanka (Děkujeme :-)

Ganga.cz, to je místo zlé.
Jak vás jednou postihne,
špatně to s vámi dopadne,
neb každá akce vás dostane.

Co vás to má dostihnouti?
Raději se neptejte!
S takovouhle závislostí
těžko se kde setkáte.

Která chce, ta najde snadno,
stránky tyto magické,
varuji však: Není radno!
Nastanou ti časy tragické!

Nevěříš-li, sama ti povím,
co tě čeká za řehole.
Sama totiž nejlépe vím,
jak chodí to u sárí-holek.

Celé noci nespíme,
jen na stránky hledíme,
prázdnou peněženku hladíme,
se svědomím se radíme.

Děti k obědu jí křupky,
máma od večeře zbytky.
i pes drží dietu,
okusuje tapetu...

Před manželem účty tajím,
v šatně tajná místa mám,
vždy když další sárí koupím,
pořádně si vynadám!

Sama sobě stokrát slíbím
"Tahle byla posledními!
Dvacet sárí už stačí mi!
Už jen diskuzi smím!"

Jenže potom si dáme sraz,
ať můžeme se pokochat,
jak to které zase sluší,
uklidníme svoji duši.

Obcházíme čajovny
a indické nálevny,
děti kolem pokřikují,
že kolem šly princezny.

Po tak krásné události
když vracíme se domů,
ta tam naše předsevzetí,
vše začíná znovu...

6 komentářů:

  1. Sice jsem tu nová,
    avšak už mám pár dní hloda,
    už pár nocí nad diskuzemi bdím,
    že si taky nějaké pořídím.

    Přítel vrtí nevěřícně hlavou, neustále pobízí,
    "Tak si taky nějaké pořiď, ať už máš klid, a ganga.cz můžeš zahodit."
    Avšak já při čtení diskuzí, novinek, pouček a historie,
    vidím, kam to se mnou spěje - asi do závěje.
    Do závěje ze sárí, neb v tom sebe omámím.

    Sárí, sárí, které budeš mé první vyvolené?

    OdpovědětVymazat
  2. lépe bych to asi ani nevystihla :-D!

    OdpovědětVymazat
  3. Už je tomu hezkých párlet
    co jsem objevila Gangy pestrý svět,
    napoprvé pestrá halenka to byla.
    První,druhá..byla to síla..

    Napotřetí paní Zita
    již u dveří mě vítá:
    Zkuste polosárí dneska,
    určitě v něm budete hezká.

    I zkusila jsem, temně rudé,
    v peněžence jen pár korun zbude.
    Však jako dáma se cítím,
    šedou ulici hned prosvítím.

    Paní Zita se raduje:
    sakra, to vám štymuje.
    Napříště již sárí zkusíme
    Jaké bude? Ještě nevíme..

    Nevím, kde se vzala ta síla,
    jednoho dne jsem se osmělila.
    První sárí zkusila jsem zamotat.
    Půjdu v něm domů,lidí si nebudu všímat.

    Bylo to v létě, tyrkys, oranž., bílá.
    co mě na sárí oslovila.
    Naštěstí mám blízko domů.
    ještě bangles koupím k tomu.

    A pak přišlo druhé, třetí..
    občas pauza nevelká
    to když hlady úpěly děti
    a byla prázdná peněženka.

    Ale potom po čase
    opět toužím po kráse.
    Stránky se hemží nádherou..
    to mé oči seberou.

    A přidávám kolapola, pandžábka
    a další sárí,
    pávíci, květinky, zvířátka,
    jako lavina se na mě valí.

    A když už konečně řeknu-dost,
    přijde další úchylnost.
    objeví se super slevy
    a člověk si vybrat neví.

    Přítel tleská do ručiček,
    děti kroutí hlavou..
    On je Ind, tak se mu to líbí..
    děcka mají matku hravou.

    Zimní ulice jsou tak smutné
    vyšla jsem si na procházku
    oživit se, cítít se skvěle.
    S Gangou našla jsem svou lásku.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje milé sestřičky,
    díky za ty veršíčky.
    Zprvu jsem se smála,
    pak i chvíli bála.

    Vy se tady radujete,
    stále sárí kupujete,
    pak se jimi chlubíte,
    na parádu myslíte.

    Já v tom jedu s Vámi,
    doma staré krámy,
    všude štůsky látek,
    v peněžence zmatek.

    Zmatek je i ve světě,
    na celičké planetě
    stále krizí straší
    a nám v hlavách raší
    jenom touha po barvách,
    nikde slzy,nikde strach.

    Radujem se z mála,
    velká,stará,malá,
    v srdci stále prizcezny
    sníme své tak sladké sny.

    Ty sny vzít si nedáme
    a tak dál se motáme
    v sárí tkaná z lásky,
    která hladí vrásky,
    která hladí duši
    a nám velmi sluší :-)

    Poslala to Ketaki,
    nešlo jinak, ta taky...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuhle když jsem začala číst,říkám si,to je jako Ketaki:-D!
    A ono je to tak!
    Také moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Ketaki - tak to je úchvatná básnička, nemá chybu..já psala tu před tebou..Camilla..v sáríčku nohy nezebou..:-)

    OdpovědětVymazat