středa 12. března 2014

Vyhlášení výsledků soutěže "Sárí v zimě"

Děkujeme všem účastnicím za poslání krásných a inspirativních fotek do naší soutěže. V hlavní kategorii jsme hodnotili v první řadě styl a sladění oblečení a ve zvlášttní kategorii zvané "Umělecký dojem" nejlépe pojatou a zpracovanou fotografii. o dlouhém rozhodování došla porota složená z Ganga týmu - Málatí, Nailah a Fretkodlak - k tomuto závěru:

HLAVNÍ KATEGORIE

1. místo - poukázka do Gangy s půlroční platností na 2000,-.

Petra K.
2. místo - poukázka do Gangy s půlroční platností na 1000,-.

Martina B.
3. místo - poukázka do Gangy s půlroční platností na 700,-.

Hahahanka
Zvláštní cena za umělecký dojem

Lucie S.
 

5 komentářů:

  1. Pro nektere prekvapeni, pro vetsinu zklamani. Zelene saricko je moc pekne. Ohledne zbyvajich mist, dle meho nazoru, byly tam i zajimavejsi fotky a to jsem nesoutezila. Vyhru jsem prala kamaradce, ktera se do finale bohuzel nedostala. Sari zdar.

    OdpovědětVymazat
  2. Inu, s výrokem poroty nelze polemizovat, rozhodla, jak rozhodla. Nicméně souhlasím s komentářem své předřečnice. Pokud se týká mě, tak já bych ohodnotila číslo 02, Renatu F, za olivovožlutou kolovku pro příjemné sladění barev a poetickou náladu snímku, pak 04, Eva B, pro dokonalé sladění barev a duchovní podtext, který vnímám z jejího snímku, pak 07, Dáša B, za jemné ladění barev a zimní romantiku snímku, dále 11, Camilla, pro výrazné sladění barev a pozitivní energii,kterou cítím ze snímku, a konečně č. 18, Annu W, pro oku lahodící sladění barev a přátelskou energizující sílu,kterou pociťuji z tohoto snímku..Porotou vybraná Lucie S. se mi též líbí, jednak pro krásné vícebarevné sladění a pro optimistickou atmosféru, čišící z této fotky. A malý nápad nakonec-co třeba napříště zkusit zapojit do hlasování i sáriholičky? Každopádně se těším na další soutěž, které se již snad zúčastním. Přeji všem krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme za Vaše názory. Musíme říct, že i každá členka poroty hlasovala naprosto rozdílně, bylo to celkem zajímavé. Já osobně jsem hlasovala podle toho, který z vyfocených modelů bych si oblékla nejraději. A přiznávám se, spoustě modelů uškodily nekvalitní fotografie.

    Což se zapojení veřejnosti týče - tu jsme vyloučili kvůli předchozí soutěži, která se zvrhla ve shnánění hlasů po kamarádech a všude možně, a do spravedlivého výsledku měla velmi daleko.

    OdpovědětVymazat
  4. Já to vidím takto: právem poroty je rozhodnout a je jasné, že vždy se rozhoduje subjektivně, každý to vidí sám za sebe filtrem vlastních pocitů, to se týká všech voleb. Proto nikdy nesoutěžím a jsem ráda, že nemusím posuzovat jiné. Berme to děvčata sportovně, je to jen hra a nikdo není povinen nikomu nic poskytovat zdarma. Osobně oceňuji, že i v této době Ganga má chuť podobné akce pořádat a rozdávat jakékoliv výhry. A nebojím se podepsat. Ketaki :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s tímto názorem nelze než souhlasit. Skutečně každý to vnímá svou vlastní optikou a tisíc lidí, tisíc názorů. Je to jen hra tak to tak berme. Také jsem měla své favoritky a postoupila jen jedna. Důležité je mít radost ze hry a to těšení se na to, co kdyby..A když to nevyjde, určitě se svět nezboří. A naděje, ta je určitě ve všem a vždy. Tak pěkný den.

    OdpovědětVymazat